تولدت مبارک

سلام دوستان از این به بعد دوستانی که مایلند تولدشون رو در تاریخ معین شده توسط خودشون تبریک بگم تاریخ تولد واسمشون رو در قسمت نظرات بنویسند یا در یاهو برای من پیغام بزارن تا بدین ترتیب تولدوشون تبریک بگم
نظرات 10 + ارسال نظر
آرش پیک سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:01 ب.ظ http://arashitc2.blogsky.com

اگر ممکن است لینکم را در وبلاگت بگذار.
مرکز فناوری اطّلاعات شعبه 2(آرش)
arashitc2.blogsky.com

[ بدون نام ] یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

مینا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ

لطفا دامنهای کوتاه جدید

مهستی سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:22 ب.ظ http://fashionshow.blogsky.com

من ممنونم از شما به خاطر این سایت جکر
میخوام خواهش کنم لباس شب اش کم بیشتر کنید
من تولدم ۳/۹/۱۳۶۵ ممنون میشم
یک جای خوب هم برای خرید لباس شب میخوام
ممنون جیکر

ندا دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ب.ظ

سایتتان واقعا زیباست متشکرم
تاریخ تولد من ۲۳ مهر ۱۳۶۱ هست

عسل چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

سلام من عسلم تاریخ تولدم ۸ مهر ماه است در ضمن می خواستم بپرسم امکانش هست مدلهای لباس عربی هم بزارید؟ خیلی ممنون

ارزو یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ

تعدادی از مدل لباس ها قابل دیدن نیستند

طرناز چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

خیلی تکراری هست لطفا لباس های نامزدی رو بگذارید مرسی

مرجان یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:24 ق.ظ http://gol2khtar2000.blogfa.com

مرسی از این که این همه مدل های خوشگل
لطفاْ مدل های پوشیده هم بذارید

مینا جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:41 ق.ظ

سلام.خوبی .مرسی به خاطر مدلهای قشنگی که گذاشتی. اگر لباسهای مجلسی بیشتری بذاری ممنون می شم چون ما عروسی در پیش داریم دنبال ۱ لباس خوشکل و مجلسی می گردو.ماکسی باشه خیلی بهتره.بازم ممنون.
در ضمن من ۲روز دیگه تولدمه ۴/۶/ چهارم شهریور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد