سوال

سلام دوستان گلم
هر نظری یا سوالی که در مورد وبلاگ و یا عملکرد اون داشتید برام توی قسمت نظرات بنویسید
سعی می کنم جواب تون رو بدم
مرسی از لطفتون
نظرات 9 + ارسال نظر
امیر چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:13 ق.ظ http://amirnmaz.blogsky.com

آیا این عکسهای توست تو زیبایی تو نازی سوگند من تو مال من میشی

نازنین چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:48 ب.ظ

از بابت مدلها واقعا ممنون خیلی خوش سلیقه ای
اگه بخوایم مدل اضافه کنیم میتونیم؟
بای عزیزم

AZIZEDEL چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:21 ب.ظ http://NASIM.IRXBLOG.COM

KHOBI AZIZAM AKSHAY KHOOBI BOOD
YE SARI HAM BE SAITE MAN BEZAN
BY BY JIIIIIIIGAR

نرگس جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:56 ق.ظ

سلام . من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و واقعا از اون لذت می برم. هوس تخته کردن درشو نکنی که دلخوری پیش می یاد.....
قربانت
نرگس

شیرین ابراهیمی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام عرض می کنم و از شما می خواهم کفش و لباس های اسپرت را هم نشادهید
( تشکر )
خداحافظ

سلام شنبه 16 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:08 ب.ظ

سلام سایتت جالبه لباس هاتم بدنیست ولی همچین زیاد دلچسب من نیست کمی قشنگ تربذار

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:35 ب.ظ

مرضیه جمعه 13 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:43 ق.ظ

سلام .از سایت خوبتان تشکر می کنم و می خواستم لطف کنید و انواع کت و شلوار و کت و دامن را هم در سایتتان قرار دهید. متشکرم

نسرین دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام خوب هستید
اکثر مدلها باز نمی شه رسیدگی کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد