پیراهن دخترانه

خب اینم چند مدل پیراهن زیبای دخترانه که امیدوارم از این مدل ها هم خوشتون بیاد

نظرات 14 + ارسال نظر
الهام جوووووووون پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:25 ق.ظ

سلام خسته نباشی
ازت چند تا لباس مجلسی درسنین۱۸-۲۵میخواستم که خیلی شیک وسنگین باشه زیاد لختی نباشه اما روکارزیادداشته باشد

باشه عزیزم حتما
اما از مدل هایی که قبلا گذاشتم خوشت نیومده؟

سمانه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام سوگند عزیزم. قربون لطفت ممنون از اینکه همیشه بهم سر میزنی. راستش هر دفعه که میام اینجا همه چیز
عالیه. برای همین هم هر وقت میام نمیدونم این دفعه دیگه چه کامنتی بذارم. راستی یه چیزی
نازنین. من فکر میکنم بد نباشه اگه ویژگی کلیک راست ممنوع رو از وبلاگت برداری. آخه وبلاگت پر از تصویره
و بعضی وقت ها برای دیده شدن بعضی از تصاویری که نشون داده نشدند، کاربر ناچاره کلیک راست کنه و
show picture رو بزنه.
بازهم منتظرت هستم. موفق باشی.
فدای تو

الهام جوووووووون یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
خسته نباشی
لطفا این گزینه کلیدراست ممنوع راحذف کن
چون عکس هادیرمیادوحوصله آدم سر میره
لطفامدل لباس هاتوبیشترکن ومدل روسری وشال وچندمدل زیبای مانتو هم اگرمیشود بگذار
یک سوال دیگه هم ازتون دارم آیا شما فقط درزمینه پوشاک کار میکنید؟
اگرازشما تقاضاکنیم که چندمدل دسته گل عروس یا حنا یا غنچه عقد برای ما بگذاریدچنین کاری میکنید؟
متشکرم تا بعد.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ق.ظ

تو رو خدا راست کلیک ممنوع بی خیال شو وگرنه همه چیز عالیه

کیمیا چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:58 ب.ظ

من یک بچه ام که خیلی از مدل لباساتون خوشم اومد


شبنم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام خوبی سوگند جان از مدلهات ممنونم امکان داره با من تماس بگیر شفارش دارم .مرسی

زهره جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام
خسته نباشید من تازه سایت شما را دیدم
خیلی خیلی خوب است
موفق باشی

پانته آ جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:16 ق.ظ

سلام
ازاین که به درخواست ما پاسخ مثبت دادی وراست کلیک ممنوع رابرداشتی کمال تشکر را دارم سایت شما جیگر است

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ق.ظ

آزاده جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام سوگند
خسته نباشی
لباسهای نامزادی خیلی عالی بود
از تون چندتا لباس مجلسی که مناسب یه دختر ۱۸ ساله ولاخر اندام باشه می خوام
مرسی بای

افسون فرهادی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ب.ظ

خوبه وقتشو زیاد کنید

مرضیه شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ق.ظ

سلام
خسته نباشید.ازمدلهالذت بردم.
ممنونم وموفق باشی

ایدا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام سوگند.مدل پیراهن دخترانه را هر کاری میکنم نمیاد.نمیدونم چرا ولی مدل لباس نامزدی مثل پیراهن روش ضربدر زده.همینطور مدل گردنبند.لطفا مشکلش حل کن.نمیدونم مشکل از اینترنت من یا از وبلاگ تو.

سحر چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ب.ظ

سلام
سوگند جوون اگه میشه یه لباس مجلسی دخترانه بزار که دامنش هتما بلند باشه اما بالا تنه لختی بود اشکالی نداره
من منتظر میمونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد