لباس نامزدی

خب این هم چند مدل از جدیدترین و زیبا ترین مدل های لباس نامزدی امیدوارم که خوشتون بیاد


نظرات 14 + ارسال نظر
دختری که هیچ کس و جز تو نداره پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:05 ق.ظ http://banooyemah.blogsky.com



در کلبه ای که به اندازه یک تنهایی ست
دل من که به اندازه یک عشق است
به بهانه های ساده ی خوشبختی خود مینگرد
من از نهایت تاریکی شب حرف می زنم
من از نهایت شب عشق حرف می زنم
اگر به کلبه ی من آمدی ای مهربان
برای من چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم!!!


بلاگ توپ جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ http://blog2p.tk

سلام
لطفا لینک بلاگ توپ را قرار دهید در غیر این صورت لینک شما نیز حذف می شود

بلاگ توپ جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ق.ظ http://blog2p.tk

سلام
شما که اینقدر زحمت می کشید چرا سایت نمی زنید
شما فقط با ۱۵۰۰۰ تومان می توانید صاحب سایت شوید
برای کسب اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید.

آتنا جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
دلم می خواست خانه عشق مرا کسی خراب نمی کرد .... دلم می خواست که روزهای خوب هیچ وقت تمام نمی شد .... از همیشه تا هنز عاشق مانده ام ... « من مانده ام ملال و غمم رفته ای تو شاد ... با حالتی که بدتر از آن کس ندیده است ... ای تخته سنگ پیر گویا دگر فسانه به پایان رسیده است .... » افسانه ! دیگر دلم هیچ آهنگی نمی نوازد و من ، قندیل کوه واپس زده ای هستم که در ایستایی یک خیال همچنان چشم به راه خورشید نشسته ام ! یخ کرده از اضطراب تنهایی و پرواز خواهشهای دل ! تنها همین یک شعر برایم کافیست ..... من دیگر ساده تر از این نخواهم شد .... نسیم را در کوله پشتی خویش برایت آورده بودم ... طوفان از دستهای من گریزان است ... باورت نشد ... نمی دانم چرا ؟ .. و من در کوچ همچنان به دنبال رهایی سرگردان مانده ام و روح صاعقه زده من باورش نشد فرار چیست ؟! من نخواهم گریخت ... خواهم ماند ... خواهم سوخت و خاکستر حرفهای خویش را روزی آب خواهم کرد در دل سنگ ترین سنگهای روزگار ... همیشه با یادت .... جان شیفته را یدک خواهم کشید ......
به عاشقانه های من هم سر بزن

سبز باشی و پایدار.

مریم جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:20 ب.ظ

آرینا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام

خسته ‌نباشید‌‌

لباسهای‌نامزدی‌ بد نبود مدلهای ۴ مهر قشنگ تر بود اگه می شه لطف کنید مدلهای دیگری مثل دامن صورتی پر رنگ را برایم این‌هفته‌ایمیل کنید.

مونا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام مهربونم
خیلی ببخشید دخالت می کنم ولی سوگند جون مدل لباس هایی که تو سایت خودش قدیمی شده این جا گذاشته

[ بدون نام ] دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:00 ب.ظ

ارینا شنبه 14 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ق.ظ

سوگند جان سلام

خسته نباشید

شما فقط میگید نظر بدید به نظر ما که گوش نمی کنید من چند بار از شما مدل لباس خواستم ولی شما جوابی ندادیدمدلهای نامزدی ۴ مهر قشنگ بود اگه می شه لطف کنید مدلهای دیگری مثل دامن صورتی پر رنگ را برایم این‌هفته‌ایمیل کنید.
شما جوابی ندادید

مرضیه یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:32 ب.ظ http://www.metal666.blogfa.com

خوب بود

[ بدون نام ] دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ب.ظ

سلام مدل لباس های زیادی بزار و جدید

ستاره سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ

سلامـ- خسته نباشی -
میخوام مدلها رو ذخیره کنم میشه

مهدیه ومحدثه شنبه 19 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام
مدل ها خیلی قشنگ هستند
متشکرم

نازی چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ

سلام واقعا قشنگ هستن
ممنون از لطف شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد