سلام دوستان

سلام دوستان

مرسی از نظرات زیبا و دلگرم کننده تون

 ولی باید بگم که تعداد نظرات اصلا در حد کافی و مطلوب نیست

 امید وارم که نظرات زیبا تون روز به روز بیشتر شود

نظرات 14 + ارسال نظر
هما شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ق.ظ

از سلیقه زیبا و وقت ارزشمندی که میگذاری ممنون . اگر امکان دارد لباسهای هم برای گروه سنی 35 تا 40 بگذار نه اینقدر باریک و خوش قیافه .آخه ما با دو شکم زایمان چطوری این لباسهای قشنگ را بدوزیم .ایا در خارج هیچ لباسی برای آدمهای میانه وجود ندارد ؟ با تشکر - هما از ایران

مرسی از لطفت
باشه عزیز حتما سعی میکنم که مدل هایی برای رده ی سنی ۳۵ تا ۴۰ بزارم

مهسا شنبه 24 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام
وبلاگ شما خیلی قشنگه ! بهترین مدل ها رو داره .
اگه می شه مدل های شلوار جین و کفش بیشتر بذارین .
با تشکر

محسن دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ http://fashionshow.blogsky.com

من خیلی خوشم آمد
لطفا تعداد شلوار جین خود را افزایش دهید
با تشکر جیگر

فلورانس پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:35 ق.ظ

لباسها خیلی زیباست اما ای کاش تعدادلباسها را زیاد می کردید بهر حال برای همین هم زحمت زیاد می کشید متشکریم - فلورانس از تهران

یاس کبود جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:07 ب.ظ

خیلی خوب بود بهتره که مدلهایی برای دختران رده سنی ۱۰ تا ۱۵ سال و پسرانه هم داشته باشید
با تشکر

لیلا ایرونی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:18 ق.ظ

با سلام وخسته نباشید بلاخره موفق شدم یه سایت توپ برای مدل لباس آنتیک پیدا کنم خوشحال میشوم که مرا هم عضو کنید که بتوانم بیشتر ازاینها ازمدلهای زیبای شما استفاده کنم . درضمن اگه امکان داره لباس حریر هم مدل بدهید برای شب

باتشکر ازشما

یلدا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:51 ق.ظ

من هم نظر دادم شد ۷ تا
مرسی

سیما از آبادان شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام من امروز با این سایت آشنا شدم ممنون تعداد را افزایش دهید

رویا شنبه 14 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام مرسی از مدل لباسهای قشنگ که گذاشتین
فقط یه ارضی داشتم
لطفا اگه میشه مدل لباسهای جدیدتری بگذارید
با تشکر
رویا از اهواز

پریسا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:15 ب.ظ http://giva-pic

سوگندجان
مدلهارو دیدم خوب بود دوست داشتی میتونم بهت کمک کنم موفق باشی بای

مینا پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ب.ظ

لباس های قشنگی هستند. امیدوارم همیشه موفق باشید

مارال یکشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:00 ب.ظ

با عرض سلام .اگ می شود لباس نامزدی ولباس عروس را بیشتر وزیبا تر کنید.از شما خیلی ممنونم .

َََََّعسل سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ب.ظ

اگه میشه از کیف و کفش های مارک دار معروف هم عکس داشته باشید

آرزو جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:10 ب.ظ

سعی کن مدل لباس های جدیدتو بیشتر کنی.مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد