کفش مجلسی

۴ مدل کفش رسمی

Honey beeMockingbird

black sole3

نظرات 9 + ارسال نظر
امین جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ب.ظ

سلام سوگند خانم ازاینکه این چنین وبلاکی روراه اندازی کردی مرسی از شما کمال تشکر رو دارم اگر تونستی چند مدل کفش زنانه و مد روز تهران برای دوستان بگذاره هر چند که من خودم کارم کفش زنانه است ولی برا ی دوستان این کا ررا انجام بده به من ایمل بزن تا من بدونم که می تونی چنین کار ی بکنی
باشه سوگند خانم مناگر می تونستم برای شما ایدیم می گذاشتم ولی نمی تونم چون وبلاک شما عمومی است برایهمیناز گذاشتن ایدی شرمنده هستم ولی به من تمام مد های روز ی که توی دسترس شما است برای من ایمل کنید باشه تابعد خداحافظ

وحید شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.webservat.blogfa.com

چه عجب به آقایون هم رسیدی
در ضمن از لینک ممنون

محسن دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.century21.blogsky.com

وبلاگ خیلی خوبی داری . خیلی ممنون که به من سر زدی خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم.

مهسا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام کفش و کیف های جدید تو رو خدا جدید باشه ها ممنون می شم

سعید روشن روان شنبه 31 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 04:37 ب.ظ

خوب است

مینا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:36 ب.ظ

خیلی مسخره است اینا روکه خودمون توی خیلبون پا پیرمردا میبینیم لطفا جدیدتر وزنونه باشه متشکرم

ساحل چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 08:23 ق.ظ http://www.googl.com

خیلی ازشما متشکریم!
سایت بسیار بسیار خوبیه*
درضمن اگه میشه لطف کنین عکس خودتان را هم بگذارید

ریحانه جمعه 5 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

کفشا خوب نیست اما لباسها و کیف ها خوبه .
ممنونم

مهدیه سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ

لطفا یکمی بهتر باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد