شلوار جین

چند مدل شلوار جین از مارک معروف Gap

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
غریبه آشنا پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ق.ظ http://apotheosc.blogsky.com

سلام
خوشحالم که با شما آشنا شدم

خیلی با حال بود ؛ خیلی حال کردم

به امید روزای قشنگ تر

علیرضا جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ق.ظ

سلام سوگند خانم
شما نظراتی که واسه تون می زارن می خونید
آخه به نظرات من که جواب ندادین

سلام علیرضا جان
مرسی که انقدر نسبت به من لطف دارید
و بهم سر می زنید

محمد چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام سایت پر محتوائی دارید
یه درخواست داشتم عکس بک گراند وبلاگتون آنجلینا رو میگم واقعا زیباست میشه خواهش کنم واسم این عکس و ایمیل کنید .

نانسی(- - - -)! دوشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

پس شلوار جین زنانه کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بهنوش چهارشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ

این شلوارارو از کجا باید تهیه کنیم؟ من تهران زندگی میکنم راستش مغازه ای رو سراغ ندارم که این مدلارو داشته باشه میشه به من هدرس بدین؟

اشکان یکشنبه 4 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ

شلواراتون بدرد نمیخورد افتضاح است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد