کیف مد ۲۰۰۵

این هم چند مدل کیف که الان فوق العاده مد هستند نظر یادتون نره



نظرات 13 + ارسال نظر
شمیم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:19 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogsky.com

سلام ازاینکه بهم سر زدی ممنون هم مد های لباس عالیه و هم وبلاگت موفق باشی اگه دوست داشته باشی می تونیم تبادل لینک کنیم.
شاد و موفق باشی

صبا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:38 ب.ظ

خیلی وبلاگ با حالی داری من که خیلی خوشم اومد دمت گرم
موفق باشی

بهار پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:50 ق.ظ http://www.wyzwyzak.mihablog.com

با سلام خدمت این سایت میخواستم مدل لباسهای شب رو بهتر نمایش بدید وهمینطور مدل کیف های زنانه راستش خیلی قشنگه ولی تهیه آن برای ما مشکله ازاین مدل کیف ها ندیدم میشه ادرس چندتا از بوتیک های کیف فروشی رو بدید. لطف می کنید به من کمک کنید
قربان شما بهار

مهلا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ب.ظ

مینا پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:54 ب.ظ

سلام مدلهای قشنگی بود چه جوری می تونیم بوردای جدید تهیه کنیم

دیبا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:12 ب.ظ

با سلام من اولین دفعه هست که به وبلاگ شما قدم میذارم و از شما خواهش میکنم چند تا مدل لباس مجلسی زیبا که زیاد هم باز نباشه بهم نشون بدین .فردا میام میبینم.ازت از صمیم قلب ممنونم.

نیکی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام. امیدوارم خوب باشی اگه میشه من email بزن کارتون دارم bye

تارا شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام میخوام بدونم ایا میتونید فروشگاه جنس مارک در اهواز به من معرفی کنید ممنون منتظر جواب شما هستم

یاسمین شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:13 ق.ظ

مدل ها بد نیست ولی دلت خوشه که مدل جدید گذاشتی یک ماه که مدل ها عوض نشده ولباس پوشیده هم ندارید اما ممنون از این که همه وسایل در این قسمت گذاشته اید

پینار شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام اگه بخواهیم یکی از کیف ها رو بخریم چطور باید اقدام کنیم ؟اگه لطف کنین زودتر جواب بدین ممنون میشم

مینا چهارشنبه 20 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ

مدل لباسخوبیاست

[ بدون نام ] جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ق.ظ

سلام عزیزم
خوبی
کیفهاش خیلی قشنگه
ببین جایی نیست که از طریق همین اینترنت بخریم
یا بگو کجا ها دارن
باشه
من خیلی از کیف هاش خوشم اومده
نزدیک منطقه ۱۵ کجاها دارن
یا اگه ندارن کجاها هست
باشه
به وبلاگ من یه سر کوچولو بزن
جواب رو اونجا بهم بده
چون یه موقع یادم میره بیام بخونم
مرسی عزیزم
بابای

آرزو جمعه 22 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://www.eshghemahasti.blogfa.com

سلام
من همینم که گفتم از کیف ها خوشم اومد
یادم رفت ادرس بذارم
ببخشید
بیای حتما
باشه
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد