بهترین سایت برای کسب در امد

اگه به دنبال یه سایت خوب و معتبر یرای کسب در امد از اینترنت هستید این سایت رو از دست ندید برید و همین الان توش ثبت نام کنید در ضمن این سایت برای ثبت نام 3000$ هم جایزه میده!!!

biggestdollars.com biggestdollars.com
نظرات 4 + ارسال نظر
فرید پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:39 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ زیبایی داری امید وارم که همیشه موفق و سر بلند باشید به ما هم سر بزنید خوشحال میشم

منصور ابراهیمی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ

منصور ابراهیمی سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام ببخشید کجا باید ثبت نام کرد

فرید ن پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:20 ب.ظ

شرمنده . ولی شما واقعا فکر میکنید بهتون تو این سایت پول میدن ؟
اگه اینجوری فکر میکنید هنوز خیلی راه مونده تا از اینترنت پول در بیارید.
این هم چند تا سایت دیگه مثه این سایت . که حتی ۱ سنت هم ازشون در نمیاد :
silvanamails.com
million-mails.com
maystromails.com
giga-cash.com
.................&
من خودم بیشتر از یک ساله که تو این کار دارم تلاش می کنم بهتون پیشنهاد می کنم به اینجور سایتها که ایمیل هاشون بیشتر از ۱ دلار هست اصلا فکر نکنید . چه برسه به ثبت نام !!!
از توجه تون متشکرم !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد