دوستان عزیز به خاطر فوت پدر بزرگم نتونستم اپ کنم ولی به زودی  مدل های جدید براتون میزارم

در ضمن در جواب دوستانی که رنگ امسال رو خواسته بودن باید بگم که امسال رنگ های  ابی و قهوه ای رنگ سال هستند

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سمانه******* شمیم عشق یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ق.ظ http://shamimeeshgh.blogfa.com

سلام سوگند جان.
خوبی؟
بهت تسلیت میگم... دلم گرفت... امیدوارم غم آخرت باشه
هر وقت وقت کردی بهم یه سر بزن. من باز اسباب کشی کردم رفتم بلاگ فا. اگه تونستی لینک وبلاگم رو هم درست کن
موفق باشی
یا علی

شرر دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.sotywow.blogfa.com

سلام سوگند عزیز
تسلیت میگم و امیدوارم اخرین غمت باشه همیشه پدر بزرگ واسه ادم یه دنیای دیگه است و از دست دادنش مشکله ...
و تبریک میگم به خاطر وب زیبای شما با اجازتون شما رو لینک کردم بهم سر بزنید.
بای

مینو تاجیک/۲۲/تهران..... پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام عز یزم:
از اینکه پدربزرگت رو از دست دادی متاسفم و بهت تسلیت میگم .

لطفا چند مدل تاپ مجلسی و لباسهائی که برای مهمونیهای دخترونه (یا پارتی) مناسبند رو بذار.

ممنون
دوست تو مینو

حالا چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام چرا اپتودیت نمیکنید الان یه ماهه که تغییری نکرده ما منتظریم

الناز دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:21 ب.ظ

با سلام سوگند عزیز اول از هر چیز بهت تسلیت میگم میخواستم چند تا مدل مانتو و روسری شال بذاری واینکه مدلها رو بیشتر و زیبا تر کنی قربانت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد